ساده ترین ابزارها برای یادگیری موسیقی
نوشته شده توسط : s

ساده ترین ساز برای یادگیری نواختن دقیقا چیست؟ این سوالی است که افراد تازه واردی که برای اولین بار به فکر فرو بردن انگشتان پا در آب های موسیقی هستند، بسیار از ما می پرسند.

افسوس، همانطور که مطمئن هستم احتمالاً قبلاً حدس زده اید، این سؤالی است که پاسخ مشخصی ندارد. مهمترین چیزی که از ابتدا باید در نظر بگیرید این است که ابزاری که دوست دارید به احتمال زیاد "آسان ترین" برای یادگیری است، فقط به این دلیل که از تمرین با آن و صرف زمان برای تسلط بر آن احساس رضایت خواهید کرد. به هر حال، زمانی که شما در حال تفریح هستید، زمان می گذرد.

هنوز هم راضی نیستیم؟ فکر نمی کردیم شما هم راضی باشید. به همین دلیل است که ما کتاب الکترونیکی فوق العاده کریس فویرتس را با ساده ترین ابزارهای یادگیری سازگار کرده ایم.

در این مقاله تمام گروه های اصلی ساز را بررسی خواهیم کرد و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا یک ارزیابی دقیق از اینکه کدام سازها واقعا انتخاب و نواختن آن ها راحت تر است، به شما ارائه دهیم.

قبل از حرکت، لطفاً سعی کنید به یاد داشته باشید که واقعاً قانون یکسانی وجود ندارد! این مقاله صرفاً سعی می‌کند بهترین اطلاعات ممکن را به شما بدهد، پس از آن می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام ساز برای شما مناسب است. و البته، اگر ترجیح می دهید، می توانید کتاب الکترونیکی کریس را در اینجا بررسی کنید.

منظور ما از پرسش چیست؟

سوال خوبی است. خیلی خوشحالم که پرسیدی.

به طور کلی، ما دشواری را به دو حوزه کلیدی تقسیم می کنیم.

به عبارت دیگر، ساختن صدا روی ساز چقدر آسان است؟

حوزه دوم نقش آفرینی در یک گروه یا ژانر است.

آیا می‌خواهید ستاره نمایش باشید یا ترجیح می‌دهید که پشت سر بگذارید و نقش مکمل را ارائه دهید؟ اگر به دنبال پیوستن به یک گروه یا گروه در اسرع وقت هستید، در نظر گرفتن یک ساز با تقاضای فنی یا موسیقایی کمتر می‌تواند راهگشا باشد.

اکنون، این مطلقاً به این معنی نیست که سازهایی که به دست گرفتن آسان‌تر هستند، به نوعی ارزش کمتری دارند، یا در طرح بزرگ چیزها کمتر تأثیرگذار هستند. ما می‌خواهیم همین الان آن را تا حد امکان روشن کنیم، خوب؟ همانطور که کریس در کتابش توضیح می‌دهد، «حتی سازهایی که فروتن‌ترین چالش‌های فنی را ارائه می‌کنند، می‌توانند کلید نقش‌های موسیقی که برای موفقیت یک اجرا حیاتی هستند، داشته باشند».

به عبارت دیگر، اگر در حال تلاش برای یادگیری یک ساز هستید - مهم نیست چه ساز - شما در حال حاضر درخشان هستید، و ما در حال حاضر بسیار تحت تاثیر شما قرار گرفته ایم. پس بیایید بخوانیم!

یادگیری سازهای کلاسیک آسان است؟

نواختن تارهای کلاسیک معمولاً بسیار سخت است و خرید آنها بسیار گران است. اگر زمان و بودجه مشکل است، ممکن است این گروه را از لیست خود حذف کنید.

کوارتت زهی کلاسیک نیز سلسله مراتب درونی خود را دارد. بیایید سعی کنیم آن را از بین ببریم، درست است؟

نقش های موسیقایی ویولن سرب و نوازنده اصلی ویولن سل به طور گسترده ای به همان اندازه که می شود معتبر است. اما این بدان معنا نیست که نوازنده ویولن (که به طور گسترده چیزی شبیه به یک افسرده محسوب می شود) هرگز در کانون توجه قرار نمی گیرد. بخش بیس نیز نقش حیاتی ایفا می کند و به زیبایی زیربنای و هدایت کننده موسیقی گروه ها است.

کار کردن با این باس دوگانه مسلما ساده ترین کار است، اما بد نیست بدانید که باس فایت ها بسیار بزرگ هستند و اگر آن ها را به صورت رایگان در سطح شهر حمل کنید، لذت چندانی نخواهید برد.

در حالی که سلو کوچک تر از دو باس است، اما هنوز هم یک جانور است. اما همانطور که قبلا اشاره کردیم، در کنار ویولن به عنوان ابزاری فوق العاده مورد نیاز برای استاد شدن قرار می گیرد. اینها ابزارهایی هستند که اقیانوس هایی از زمان و صبر را می گیرند، بنابراین برای آن آماده باشید.

توانایی خواندن موسیقی نیز ضروری خواهد بود اما شما در ادامه این موضوع را یاد خواهید گرفت.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%AF%D9%87:%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D9%85%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%82%DB%8C_%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3%DB%8C%DA%A9_%D8%BA%D8%B1%D8%A8

 





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: